SKRIVET: 2011-05-06, kl 19:36:23 | PUBLICERAT I: Allmänt

Wait your turn

Svar på kommentar: Det knalliga blå nagellacket är ett skit-lack från H&M. Det håller knappt en dag utan att börja flagna. Men färgen är skitsnygg och vad kan man begära för 39 riksdaler? ;)




Hade ju igentligen planer inför ikväll... men jag skippar det. Ni kan nog gissa varför? :P Har ju gnällt på min förkylning hela veckan, nu får det vara bra minsann! Har haft full rulle på jobb och lär ha helgen ut. Massa som ska göras och det ska göras ordentligt!

Fick ju flytta ut alla möblerna igen efter att ha flyttat in dom på mitt rum igår. Snickarna var här idag igen ju och skulle sätta upp listor och greja.. tro jag var trött på detta nu eller? Så nu får jag spendera min kväll med att städa och fixa fint igen. Orkar inte leva i kaos ;)

Puss och Kärlek


saba

jag har samma.. och håller med de håller inte ett skit mn e skitsnyggt-..:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: