SKRIVET: 2011-05-22, kl 11:41:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

I´m at the tabål

Hej, jag har inte dött! =P Har bara inte skrivit på 2 dagar. Fredags finns det inte mycket att tala om slutade jobb kl 16, handlade, åt middag och somnade ca 19.30, vaknade igen 23.30 och somnade nån timme senare igen. Tror min kropp kände sig lite "schleten".


Lördagen (igår) Var roligare! =D Jobbade 12-16.30 sen gjorde jag och Milla oss iordning ihop och sedan mötte vi resten av våra arbetskollegor för en middag på Steakhouse. Tyvärr var inte Maja, Jessica och Anna med men vi hade kul ändå! Hade en jätte mysig middag men världens godaste vitlöksbröd.





Lite senare kom också Elin för att dra med mig ut någonstans. Slutade med att vi gick med min kollega Santi för att möta upp Jacob som också jobbar på Åhléns sen gick vi till gayklubben Wonk Hade så jäkla kul! I love Drag Queens!



Jag och Elin avslutade kvällen med att fylla på alla kalorier som vi brännt när vi dansade. Så det blev ett pit-stop på McDonalds! =D Vägen dit var lååång!


Hahah priceless!

Nä, nu har jag duschat av mig bakfyllan, väntar på att Freddie ska ringa så jag kan få hem Enzo nån gång! Väntar också på att mamma och Fia ska komma hem... allting är så tråkigt utan dom. Måste också se hur mamma hanterar sin nya telefon!! Hon som tyckte Nokia 3310 var avancerad har nu skaffat en HTC, en telefon med touch screen!! Så intressant att se.

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: