SKRIVET: 2011-05-13, kl 18:36:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

Wouldnt it be nice

Gjorde vääärldens finaste middag till familjen :) Får ju försöka anstränga sig lite när man faktiskt är kock och allt!Blev kyckling med timjan i ugnen. En potatis sallad med ruccola, rödlök och purjolök sen en gräddsås till det. Lite smånöjd faktiskt, riktigt bra sommar mat.


Ska bara ligga och kolla film resten av kvällen. Det ska ju tydligen bli kallt sen ikväll? =/ Har dessutom massa att göra imorgon så då kan jag lika gärna vila och friska upp mig idag.

Börjar redan kl 10 imorgon (tidigt för mig) men slutar redan kl 17. Direkt efter det ska jag hem till Olivia och laga lite mat med henne. Ska också tvinga henne att se på Eurovision song contest fram till vi måste gå. Elin kommer också och gör oss sällskap när hon slutat på jobb. Sen ska vi på Make up stores modevisning på Skeppsbron... som jag tjatat om hela veckan känns det som.

Puss och kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: