SKRIVET: 2011-05-15, kl 20:42:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

On me

Börjar denna veckan med möte på jobb från 9-15, fattar inte hur jag ska kunna sitta still så länge =P Allt för längesedan jag bara satt ner en hel dag. Efter mötet ska jag ner till gymmet nån timme och sedan avslutar dagen imorgon med att åka ner till farmor i Trelleborg och hälsa på. Resten av min vecka ser ut som följande:
Jobb på tisdag,
Frisören på onsdag,
Jobb på torsdag,
Personal möte och sedan jobb på fredag,
Jobb sedan ut med båda jobben på lördag och på söndag, mina damer och herrar, då ska jag göra så absolut lite som möjligt!

 
Oj, fattar inte varför bilderna blev så konstliga? Får se om jag kan göra de bättre sen. Man vill ju kunna se sminket trots allt =P

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: