SKRIVET: 2011-05-18, kl 19:43:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hooked on a feeling

De blev bara liiite ljusare än de var innan... Ja håret alltså! Var sjukt sugen på Kate Walsh rött:

Men vågade inte, sjukt snyggt ialla fall!

Efter frissan gick jag och Suvi för att äta lunch på Victors. Satt där nog en timme och myste till de. Lite tråkigt att det är för kallt för att sitta ute igentligen =/ Och jag som heller aldrig blir av med min förkylning! Handlade lite till min och syrrans födelsedagsfest. Mer säger jag inte, hemligt! ;)


Åkte med syrran och Mamma en runda till några affärer och sedan hem. Bytte om till lite snabba kläder och skor sen stack jag och Fia ut en runda för lite jogging, några övningar och till slut stretchat ut alla muskler ;) Såhär går de till!!

Sjukt seriös på bilderna ;) Haha, inte så lätt att försöka se snygg ut när man tränar. Från och med nu och två veckor fram så ska jag komma i form för sen är det sommar, har jag bestämt! Hård diet och daglig träning borde göra susen?

 

Näpp, ska tvätta av ansiktet och sedan på Little Fockers med mamma och Fia.

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: