SKRIVET: 2011-05-15, kl 20:05:18 | PUBLICERAT I: Allmänt

Give me?

Äntligen hemma! För att vara den kortaste arbetsdagen i veckan så kändes den hur lång som helst! Mådde väl inte tip top då jag inte kom i säng förrens allt försent igår kväll =P

Gick hem till Olivia efter jobb igår. Hon lagade spagetti och köttfärsås som vi åt innan vi började göra oss iordning för kvällen. Supergott! Sen sminkade vi oss lite extra eftersom de var ju faktiskt Make Up Stores modevisning vi skulle på ;)
 
Fick min vilja genom trots att Olivia inte gärna ville se Eurovision. Sen kom Elin och taggade inför kvällen =) Hann se lite in på röstningen sen var de dags att gå.



Har inte fått alla bilder från visningen ännu så lägger upp dom lite senare. Olivia ska bara lyckas skicka dom till mig, tog bara bilder med hennes kamera =P


Jag och Elin. Olivia klagade på att man aldrig kunde få en bra bild på mig.. de kan man inte?! Helt seriöst, jag gör alltid något annat när jag blir fotad. Sorgligt.


Olivia. Sommarens nagellack Young pryder hennes fina naglar ;) Och runt ögonen har hon en av sommarens skuggor : Fantasy blush.

Nu ska jag äntligen få lite mat i mig!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: