SKRIVET: 2011-05-16, kl 21:49:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

As far as I know

Nu är jag hemma från farmor igen, fortfarande lika trött =S Kan det vara det konstiga vädert som gör att man känner sig helt slut och trött i huvudet? Anywho, farmor bjöd på god mat. Varför äter man alltid sig så proppmätt hos sin farmor? Är alltid så mätt så de känns som man rullar fram efter maten.

Imorgon blir det jobb från 12-20 och sedan gymmet innan jag möter Fia och åker hem med henne. Ska se om jag lyckas övertala Olivia att följa med mig =)

Usch, hade inte skadat om jag hade solat 20 minuter också! Ser ni mitt fina skal på bordet? R.I.P =(

Nu ska jag se Dilemma (med Vince Vaughn) med syrran. Igår såg vi Life as we know it (med Josh Duhamel och Katherine Heigl).

Undra hur jag ska ta och göra med mitt hår på onsdag när jag ska till min kära frisör? Vad tycker ni? Bara färga det som vanligt? Rött hade ju varit sjukt kul!? Kanske klippa en lång page? Usch jag vet inte,  slutar ju säkert med att jag går ut och ser ut precis som innan fast lite ljusare bara =P

Puss och Kärlek


sis

rött!! så sjukt snyggt! typ mörkrött! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: