SKRIVET: 2011-05-13, kl 11:44:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lipstick on .. la la la

*Gäääsp* Jag har faktiskt tvättat denna morgon och även gjort lite andra saker som kära mor har bett mig ;) Tvätta är dock inte min starka sida =/ Dessutom fick mamma en bukett liljor av mig igår, är inte jag vääärldens bästa dotter? ;)



Trodde dock min mamma kände mig bättre... Fick en ny husnyckel då vi bytte dörrar och fönster i huset. TRO FAN HON GÖR EN GRÖN NYCKEL MED EN F*CKING HUND PÅ TILL MIG!? Jag gillar inte ens hundar?!?!? Bara Enzo ;) Men seriöst? Hahah. Ringde henne och frågade vems det var, hon svarar " Din, jag tyckte den var fin" ööhhh word sen kom vi överrens om att jag skulle få hennes vanliga silvriga nyckel. Folk hade ju mobbat mig om jag hade gått runt med en sån nyckel!?


... Jisses!

Dags att hoppa in i duschen!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: