SKRIVET: 2011-05-04, kl 13:37:44 | PUBLICERAT I: Allmänt

Cold

Host host! Jag som trodde detta var halsbränna! :S haha tji fick jag! Det var en mega förkylning och ont i halsen.. detta suger ju! Svinkallt har vi det härhemma just nu också, fönsterna är inte klara och jag bara dööör av kyla! :(

Igår vart de jobb på schemat och sen efteråt så gick jag till Bröderna M och åt middag med mitt fina sällskap. Kvällen avslutades med en Ben & Jerrys och skräckfilmen Devil. Rekomenderar inte filmen... inte heller pastan på Bröderna M.. den simmade i olivolja =S


Ledig idag och ska göra så lite som möjligt, fokusera på att bli frisk. Ska jobba resten av veckan och på ett event på Prins Bernard på fredag. Hatar att umgås med folk när man låter som man har en klädnypa för näsan och ont i halsen.

Nu ska jag se några Cugar Town avsnitt!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: