SKRIVET: 2011-05-04, kl 17:36:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

The big!?

Har varit en svängom hos Nadia. Ska bege mig till Olivia lite senare för lite vin. Kan ju inte träna så ;) Det är jag ju så hemskt förkyld för att klara av! Höhö.

Börjar planera min och syrrans 21 årsdag. Vi irländare firar ju det lite extra ;) Än sålänge susar det bara massa ideér och funderingar i skallen. Men vill försöka göra det storslaget! Vill vara så jäkla nöjd med min kväll. Efter det tänker jag inte fira mitt åldrande längre... ett år närmare rullator, löständer och nedsatt syn bara =( Blö!



Dags att byta om.. Imorgon blirre jobb igen. Som sagt så ser resten av veckan ut så ju.

Puss pch Kärlek


Isabell

Ni ska iaf till mig den 4e ;) hihi



PUBLICERAT: 2011-05-05, 00:41:37 | URL: http://belladellermark.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: