SKRIVET: 2011-05-01, kl 12:52:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

So vain

Helt ärligt? Jag har ingen bra ursäkt för att skita i att blogga igår =P Åkte till jobb kl 12 och får reda på att jag faktiskt var ledig eftersom det var valborg.. haha suck! Stannade och jobbade några timmar ialla fall. Sen åkte jag hem igen målade lite och sola, till sist somnade jag. Vid 22 tiden tog jag och Fia bussen till Amanda där även Olivia och Elin joinade. Där satt vi och drack, spelade spel och snackade till typ 1 sen kom Edvin, Sund och Bubben också så gick vi ut!

Sjukt sega och typ inte alls på humör för något. Men det blev väl en lyckad kväll endå!

   



Ingenting några cider, tequila och malibu inte kan fixa, va? ;)

Puss och Kärlek


sis

stavas faktiskt edwin o sundh kära du :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: