SKRIVET: 2011-05-01, kl 13:02:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

New me, old you

Åkte till mammas jobb kl 10.30 imorse!! Jag vet, vad f*n gjorde jag uppe då? Jo, jag tog vara på dagen ;)
Vi åkte till en marknad, jag fick inhandlat ett nytt mobilskal. - äntligen. Saknar ju mitt gamla fina rosa med horn. Köpte ju det i Thailand för typ 100 Baht (ca 25:-). Har nu hittat liknande på Entré, men där kostar dom 499:- och är inte lika fina och dessutom fanns dom inte i rosa. Kommer de i rosa så ska jag ha ett, oavsett vad det kostar. Eller så får jag vänta till februari när jag ska till Thailand igen.

 
Mitt gamla älsklingsskal och mitt nya.. skal. Det får duga till februari helt enkelt!

Fick även i mig en falafel med extra lök och vitlöksås.. kan de bli bättre? Nu luktar jag lök, vitlök och sprit. Underbart, vilken kille vill inte ha mig nu? ;) Hahah!


Mmmm!

Ska börja packa ihop mitt rum snart. Måste ösa ut alla möblerna härifrån för alla fönster ska bytas imorgon.. Zzz. Men men..

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: