SKRIVET: 2011-05-12, kl 16:15:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

Love bugg

Idag ska det åska och blixtra ;) I feel it! Älskar oväder, det är ju så mysigt. Fast det var lite omysigt igår när vi skulle äta middag med Patrik och Olivia på Johans balkong... Hela dagen var ju vädert sååå fint och sen helt plötsligt så drog alla molnen in över Malmö.. Suck! Vi fick helt enkelt packa på oss massa filtar och tröjor. Vinet värmer ju också ;)


Fint jag dukat va? ;) Eftersom Johan är kock (vilket Patrik och jag också är iochförsig) så fick han laga mat. Jag tog på mig rollen som värdinna och "uppdukare".


Puttrik beundrar min känsla för stämning ;)


Oliviott. =)
Om en stund kommer Nina och då ska vi, förhoppningsvis, gå ut och gå en runda. Får se vilken film det blir ikväll... eller om jag bara sitter och njuter av vädert istället ;)

Imorgon är det fredagen den 13:de!!! Creepyyy! Ska bara ligga i sängen hela dagen så kan inget hemskt hända mig =P Fast så vidskeplig är jag väl ändå inte.. Är du?

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: