SKRIVET: 2011-05-12, kl 19:18:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

In the house

De blev ingen promenad, hehe ;) För lata I guess. Men det blev film och godis istället! Ska se Red Riding Hood och kanske Drag me to hell efteråt. Men det orkar nog inte Nina stanna för att se.


Ledig imorgon med och ska nog träffa Freddie och Enzo, long time no see. Fan vad jag är ledig mycket! =S

På lördag ska jag ialla fall jobba igen och på kvällen/natten ska jag och Olivia se Make up stores modevisning som de ska ha på Skeppsbron i Malmö. Jag ska inte sminka några modeller (tyvärr) utan ska jobba i butiken under dagen och sedan bara se visning som mina kollegor har arrangerat. Ska hem till Olivia innan visningen börjar och äta lite och dricka lite gott, aldrig fel.

Filmdax!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: