SKRIVET: 2011-05-06, kl 21:48:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Im a BagLady!

Känner mig gammal som gatan som funderar på att gå och lägga mig redan halv tio. Ska bara duscha först sen räcker det med denna dagen! Gick ju trots allt upp tidigare än planerat ;)

Har fixat det mesta med möblerna och alla mina saker nu. Kom på att jag har så jäkla mycke saker som bara ligger i påsar =S Ovanpå min gardrob har jag en påse med massa handdukar som jag köpt till dagen då jag vill flytta hemmifrån. Påsar med smink, smink tillbehöver, sminktidningar, hårprodukter som jag har till sommaren och en massa testers. Riktigt Baglady? ;)


Några av mina påsar =P Givetvis överväger Make up store påsarna då jag har mest smink som ligger i dom.

Dagens make up. Fotade efter att ha haft det på mig från kl 9 på morgonen till kl 19 på kvällen. Måste säga att det har hållt bra, kanske beror på att make up store har rätt bra kvalité på smink? ;)

 

Har använt mig av Microshadow: glam peach, det är den som ligger i en mörk båge runt Eyedust: hot. Eyedusten är den skuggan som glittrar mest.  Innan jag lägger skugga använder jag alltid eye primer. Där rekomenderar jag också make up stores. Den är bäst helt enkelt! Håller bra, framhäver färgerna ordentligt och dessutom som varar den jättelänge. Kostar bara 155:-, vilket är ett riiiiiktigt bra pris för en så bra primer!



Ett annat tips för att få sminket att hålla är att använda Face Mist. Hjälper till att fixera sminket. Kan också användas som en uppfräshare under dagen och även om du är osminkad. Den är fullproppad med vitaminer och mineraler, vilket man inte kan få för mycket utav va? ;) Dessutom doftar den ljuvligt! 195:-


Har fått fler sminkningar som ska göras till sommaren. Riktigt kul! =) Ska kanske bli lite bättre på att lägga upp sminkbilder och tips här på bloggen. Är ju så dålig på det, folk tror väl inte ens att jag är en make up artist? =P

Nu blir det duschen för min del!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: