SKRIVET: 2011-05-05, kl 22:35:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

I´ve got the world

Svar på kommentar: Mormor 2, färgen heter William och är köpt på Make up Store. Stod i samma inlägg som du såg bilden på ;)

 



Igår var jag ledig hela dagen. Var hemma och skulle sätta in alla möblerna på mitt rum igen efter att hantverkarna varit här... men de var ju inte klara. Så ikväll när jag kom hem från jobb så fick jag börja pyssla med det! =( Puh. Hade kunnat betala någon för att städa allt och sätta tillbaka det på plats. Jag har ingen ork och dessutom är jag lite små sjuk - stackars lilla mig! =(

Spendera kvällen hemma hos Olivia. Tittade på Kl 8 hos mig och drack lite vin. Jätte mysigt!



Förresten, tror ni att Converse är den absolut populäraste skon i världen?


Har sett två nya avsnitt av Cugar Town, ska bara tvätta av ansiktet med min favorit rengörings serie från Clinique sen sova. Imorgon jobbar jag från 12-18 sen ska jag på tjej kväll på båten. Om jag orkar ;)


Puss och Kärlek


Pekka

GILLAR!


mormor-urb

haha men inte det nagellacket, utan det knalliga blåa? / mormor-urb



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: