SKRIVET: 2011-05-10, kl 21:50:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

Have you ever?

Hemma igen, kan ju inte va iväg allt för länge. Ska upp och jobba från 9.30-17 imorgon och sedan ha hem Olivia och Patrik på middag hos Johan ;) Får se vad kockarna slänger ihop. Folk tror ju att bara för jag är kock så gillar jag laga mat... Men jag är inte dum! Jag skaffade mig en annan kock istället! Johan tycker dessutom det är kul att vara kock, så han får nitlotten.. jag kan duka fint ist ;)

Var ju på kalas hos min styvsyster, Ana ikväll. Åt nog världens godaste tårta! Jag som tänkte överleva hela dagen på salladen jag åt tidigare ;) Hennes kompis Tanja hade med sin fina lilla hund, Lollo! Gissa om jag blev helt förälskad?!
 

Fina Lollo <3

Sitter och kollar på nån delfinal av eurovision song contest =/ Är så godis sugen!!! Nån som smakat Marabous nya Caribbean? Kokos och banan? =S Blö! 



Nä, vi hörs imorgon efter jobb!


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: