SKRIVET: 2011-05-10, kl 15:54:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

Enjoy!

Nu har min förkylning satt sig på bihålorna! =( Extremt obekvämt! Har sjukt ont i hela ansiktet.. Men det hindrar inte mig från att ligga ute i solen i detta underbara sommarväder =D

Var och åt med pappa, Fia och Alex lite tidigare idag. Blev bara en kycklingsallad för min del. Är ju inte lönt att jag tar något avancerat - känner ju ändå ingen smak! Direkt efter slängde jag mig på studsmattan för att fortsätta sola =) Nu är klockan 16 och dagen typ bara försvinner? =S Ska på födelsedags kalas, hos min "styvsyster" Ana, lite senare.

 

Ska nog försöka göra något vettigt nu =P Jo förresten, kom rätt långt i planerandet igår. Kan ju säg att tjejerna kommer få sig en utmaning eller två på festen ;)

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: