SKRIVET: 2011-03-30, kl 23:10:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

You should be happy

Jaha, personalmiddagen på Elysée igår kväll gick sådär. Vi hade verkligen jätte trevligt och mysigt fram till att det kom fram en tiggare till vårt bord med en lapp om att han behövde pengar till mat och att han var hungrig. Denna smarta idioten la lappen över min telefon och tog den samtidigt som vi försökte shasa bort honom. Fem minuter senare märkte jag att den var borta... då var det ju lite försent =( Jobbigt bara för man har ju allt i mobilen! Blev så ledsen. Älskade ju dessutom mitt ursnygga skal.

Idag har jag varit inne på Telenor och fixat lite, på väg till jobb så gick dragkedjan på mina byxor sönder. Min otursdag eller vad!?!  Fick springa in och handla ett par nya innan jag började jobba. Suck!

Har ialla fall hunnit hem för att se allas vårt älskade Big Brother. Nu är det dags för Dr. 90210!
Ska jobba kl 12-20 imorgon, så vi hörs imorgon kväll! =)

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: