SKRIVET: 2011-03-06, kl 20:25:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

Long lost pictures

Har nu äntligen fått kameran från Fia så jag kan lägga upp bilderna från Irland.. Vilket var snart 3 månader sedan vi var där!! Men better late then never! =D


Då var det dags att åka, kl 06 på morgonen.

Inte så vacker och pigg efter en utdragen flygresa.

Och så var det dags för shopping! =D Viktigaste momentet med irlandsresor.. ja och bröllopet vi var på!
 
 
Förberedelser inför bröllopet!

Sminkade bruden till bröllopet. Hängde typ bara i mina pjamas hela tiden ;)


Moster bakade bröllopstårtan!


Sminkade moster till bröllopet också!

Jag och Ollan dela säng.. Han gör typ ljushopp i sömnen. ;)

Nyårsfirande. Jag och kusin Yvonne.

Jag och min kusin Nigel.. han ser ut som en maffia boss! =P

Nu orkar jag inte lägga upp mer, Ni vet ialla fall hur resan såg ut nu ;)

Har precis varit med Bella och Fia och köpt pizza, handlat godis och snart ska vi korka lite mousserande och äta choklad fondue! =D Om jag orkar, är sååå mätt! Köpte godis för typ 70 spänn! =S Blir några extra gympass för mig i veckan.

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: