SKRIVET: 2011-03-31, kl 21:10:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

All we can do is try

Var tvungen att ha med mig en chailatte hem, har stått och gäspat den senaste timmen på jobb! Nu sitter jag bara och väntar på att Big Brother ska börja, snacka om kvällens höjdpunkt! Gissa vem som gick upp kl 9.30 trots att jag inte började jobba förrens kl 13?! ;) Det kallar jag att ta vara på dagen! Fast var ju tvngen att ringa polisen och snacka massa angående min stackars stulna mobil =( Håå.. saknar den.


Anywho, glider runt med en schtekig Sony Ericsson K530i, hatar verkligen jobbet av knappljud!
Gillar att sydsvenskan har skrivit om mitt "fall".


Så, nu är vi alla Malmö bor uppmärksamma på denna äckliga individ. Kommer ju aldrig mer ge en krona till tiggare! Kan däremot tänka mig få en bitchfit och riva sönder deras lappa och slänga iväg muggarna dom sitter och håller i! Bara gå loss på dom! Haha!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: