SKRIVET: 2011-03-27, kl 11:12:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

Theres only one cherry and they all gotta share it!

Idag är jag verkligen mör. Bella ligger i sängen bakom mig och beklagar sig över alla ställe hon har ont på och hur illa hon mår... Somliga kan ju inte dricka ;) Man mår som man förtjänar helt enkelt. Det var en riktigt kul kväll igår, var runt om på massa olika ställen.
Hann inte blogga igår. Gick upp kl 6.30 för att göra mig iordning inför jobb. Skulle va där kl 9 och skulle hinna packa min väska. Körde ju raka vägen hem till Bella för att spendera två nätter hemma hos henne här i Båstad. Idag blir det lite shopping, OM jag får upp Bella ur sängen.
Har ju inte bloggat sen i fredags *skäms på mig* Sminkade ju Olivias mamma och hennes två vänninor på Papillon Salong, Gamla Väster. Har inte adressen här men ska skriva upp imorgon när jag kommer hem ;) Får ju göra lite reklam för Eva som äger salongen och lät mig sminka damerna medan hon gjorde dom fina i håret.
Bilder får ni också imorgon för jag fattar inte Bellas störda mac dator. -nymodigheter.
Åååhh om man skulle ta tag i sig själv och äta frukost. Min armar ser helt förj*vliga ut!!! Smorde in mig med Åhléns brun utan sol igårkväll haha jag är helt fläckig idag!!
Nu blir de omelett!
Puss och kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: