SKRIVET: 2011-03-23, kl 13:15:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

Entertain you

Orkade inte blogga igår, hade ont i foten som fasen och behövde bara kura mig lite. Såg Gullivers resor och blev ompysslad :) Snacka om att min fot hade svullnat efter att ha jobbat åtta timmar med den. Haha, jaja ska ta det riktigt passivt idag och bara låta den vila. Ska kanske till sjukhuset senare om det är lönt, har inte lika ont idag som igår.


Kankles (knee-ankles) passar inte på mig ;)

Fick våfflor till frukost. Så längesedan jag åt våfflor. Gott var det iallafall!

 

Nu ska jag mysa vidare på min lediga dag, bara ligga i soffan med foten högt och kolla på vad än tvn visar! Riktig bra kvalité på en dag. Hahah.

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: