SKRIVET: 2011-03-19, kl 11:03:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

In a Barbie world

Jaha, kl 10 fick jag inte sova mer. De ringde på dörren, i telefonen, solen sken in i mitt rum och de var fullt liv på lillebrossan som skulle hem till en kompis och leka.


Eftersom Fia svek på sista dagen så kunde vi inte längre vara Spice Girls, alltså fick vi komma på något nytt att klä ut sig till. Jag var Bedtime Barbie, Olivia var Disco Barbie, Ida var sin egen Barbie och Suvi var Afro Barbie =D Fia som inte först inte skulle följa med ångrade sig en halvtimme innan jag skulle åka och kom hem då för att börja göra sig iordning!


Nä, Barbie kom inte ut på 90-talet, däremot lekte vi alla med Barbie när vi var små.. dvs på 90-talet!
Var faktiskt ganska nöjd med min Barbie make up trots att jag såg ut som en transsexuell geisha. Sminkade även Olivia =)
 

Eftersom jag var ledig igår så tog jag verkligen hela dagen på mig att göra mig iordning. Fast visste ju inte förrens kl 16 vad jag skulle klä ut mig till!

 


Lockade håret och satte upp de i en hög toffs, korkskruvar på polisongerna är pricken över i:et!
 
Två styckfransar i ytterkanten på vart öga.
Har aldrig i hela mitt liv varit så rosa! Men det var ju bara för en kväll så ;)

Klasskompisen från gymnasiet Crille (t.h) påstod sig vara Samuel. L. Jackson från Pulp Fiction.. men jag tyckte han var Will Smith i Men in black. Hans kompis kom jag inte ihåg vem han skulle vara. Tycker ialla fall han kunde haft svarta strumpor på sig till sin kostym.. eller?

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: