SKRIVET: 2011-03-16, kl 18:49:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

Doggyday!

Kul, jag har planerat hela mitt liv! :P Har alltid saker att göra, verkligen tur att jag har en almanacka. Hade ju inte klarat mig annars?! Nä men t ex.

Torsdag: Jobba 13-20, träna
Fredag: Träna, passa Enzo? 90tals kalas hos Sanna
Lördag: Se Anna i körslaget och på nypremiären av Chili med Amanda + crew
Söndag: Jobba 11-18
Måndag: Ledig, träna
Tisdag: Jobba 12-20, träna
Onsdag: Ledig,träna
Torsdag: Jobba 16-20, träna och packa inför helgen
Fredag: Jobba 10-16?, shoppa med mamma, fixa lite ärenden
Lördag: Jobba 10-18, köra upp till Bella i Båstad
Söndag: Båstad
Måndag: Båstad

Orkar inte mer, men ni förstår principen.. vad ska jag göra måndagen och tisdagen som jag är ledig? =P Hmm..

Har precis varit ute med mamma på en promenad i helvetes kylan. Mitt ansikte är helt genomfruset!! Började tina direkt när jag kom in =P

Idag säger vi grattis till Enzo som fyller 3år!



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: