SKRIVET: 2011-03-10, kl 21:52:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fade

Idag var jag en lagerråtta på jobb =P Det var kaos nere på vårt herr-lager efter inventeringen. Tur att jag tycker det är kul att organisera och fixa! Gick dessutom in lite tidigare så jag hann få allting gjort! Min chef från Make up Store lämnade en liten påse med ett personal kit i. Smiiink :D Fick en del fina grejor, alltid kul att få smink ju. Allting är från vårens look och nya produkter.


Nagellack: ANNELIE
Orange microshadow: BEAUTIFUL MORNING
Blå microshadow: FADE
Grå gloss lips: LEAD
Grön cybershadow:DREAMLIKE
Penna: SEDUCED BY THE DARK



Hittade förresten inte mina skor jag skulle köpa =( Får kolla i någon annan butik istället!

Ska på dop i April då Jocke och Kattis lilla Lova ska döpas. Visst gäller det att vara ute i god tid?! ;) Hittade en klänning från Saint Tropez.. saken är bara att den är blå.. klär inte riktigt i blått. Kan iförsig beställa den i grått men de känns kanske tråkigt till ett dop?


Klänning
Sitter och kollar på lyxfällan med mamma...  zzz kan folk inte bara lära sig leva normalt?! Jaja, får gå och lägga mig i tid eftersom jag först jobbar på IC från 10-16 och sedan på M.U.S från 16-20.10 sen ska jag ju ha energi att orka umgås med tjejerna hos Olivia på kvällen. Men de klarar jag nog ;)

Puss och Kärlek






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: