SKRIVET: 2011-03-27, kl 21:49:44 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tough love

Äh fy, har nu ätit en pizza också. Vilken bakis dag! Vill ju inte äta massa skit hela tiden haha. McDonalds, Pizza, Chailatte, Chips, duktigt ohälsosam söndag! Får träna innebandy imorgon trots foten inte är 100% återställd.
Kommer ju få aningen kass hy av all skräp mat. Men då, mina vänner, är det ju toppen att jag har införskaffat Cliniques trestegs rengörings serie!! =) Reklam
Fick förresten också köpt ett par skor i fredags innan jag gick till Koi för att äta middag med Olivia, Sara och Ellinor. Riktigt sköna men lite alldagliga kanske. Såna skor behövs dom med!
Nu ska jag titta vidare på Big Brother, ut med Roza!! Sen ska jag leta vidare efter sommarens resa ;) Woho!
Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: