SKRIVET: 2011-03-21, kl 12:44:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

Too much

God morgon/förmiddag! =D

Sitter och tittar på project runway och äter müsli med russin, banan och jordgubbsfil. Ska strax till gymmet och svettas.

Hann inte blogga igår, passade Enzo på morgonen sen så ringde Freddie och sa att han var påväg för att hämta Enzo och så skulle han köra mig till jobb... då hade jag pecis gått upp ur sänge =S Men jag hann bli klar ialla fall! Igår kväll spenderade jag kvällen hos Johan och hans internet "dongel" var borta så då kunde jag inte blogga då iheller. Fast fick ju faktiskt tränat magen igår... som fan! Låg på golvet och gjorde benlyft och sit-ups i omgångar. Orkade inte ta mig till gymmet!

Ska lägga upp lite bilder, när jag kommer hem från gymmet,  på mitt nya smink som jag köpte igår. Massa fint :D


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: