SKRIVET: 2011-03-21, kl 23:05:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ouch

Kl 18 kom min ena tränare och hämtade upp mig. I bilen påväg till sporthallen så berättar han att vi ska spela en träningsmatch. Kuuuul!!! =| Kändes ju sådär att behöva ställa sig på planen och prestera på en match efter att ha legat i soffan i 2½ år. Men det gick bra trots allt. Fast redan i första perioden vrickade jag foten ordentligt så tror den är stukad, har så jäääkla ont i den nu. Fortsatte ju spela vidare eftersom med allt adrenalin i kroppen så känns det inte så farligt men nu ska vi inte snacka om saken, Aj! =(

Nästa träning är inte förens nästa måndag så jag har tid på mig att bli bra igen. Ska få med syrran dit då också.

Dags att hoppa i säng. Jobb imorgon 12-20.

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: