SKRIVET: 2011-03-02, kl 23:14:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

Make an example

Var på ICA Maxi med syrran innan ikväll och fick syn på en riktigt snygg färg på nagellack. Jag borde bara köpa Make up Stores, min chef får snart spel på mig att jag alltid har alla möjliga färger förutom någon från just vårt sortiment =P Får skärpa mig! Men ialla fall, inte brydde jag mig om att det stod "Graffitti nails" på locket. Tji fick jag! (BTW sista gången jag köper från skitmärke som IsaDora!!). Färgen heter Latte Queen. Latte Queen my ass, snarare cracked Queen!



Detta lacket var menar att vara matt och efter det torkat ska det börja krackelera och dela sig =S I vilket universum är det snyggt att ha såna naglar?!?! Blörk!

Nu blir det ialla fall sängdags för min del! Har sett filmen "pappa på burk" med Jennifer Aniston som huvudrollen. Riktig tjejkväll med mamma och Fia.... och Miguel på ett hörn ;) Börjar inte jobba förrens kl 13 imorgon, så kanske hinner jag med ett inlägg om jag går upp i tid? ;) We´ll see.

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: