SKRIVET: 2011-03-06, kl 13:46:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

Loving what is true

När blogga jag senast? =O I fredags kanske? Bad bad bad!! Ialla fall, mina ursäkter : Träffade Olivia efter jobb i fredags och gick till hem till henne och drack lite. Sen gick vi till Steakhouse och åt, vid 23 ringde Vesslan och bad mig komma och säg hej till dom på  Centiliter & Gram. Så när jag och Olivia var klara begav jag mig bort till Vesslan som hade sällskap av Josse. Låt oss säg att champagnen spruta och jag lät mig tvingas med till Etagé.. Duktigt av mig att dricka vartannat glas vatten annars hade jag nog aldrig kunnat jobba kl 12 på lördagen!!

 
Vesslan och hans partner in crime, Josse.

Lördagen jobbade jag från 12 till stängning, missade bussen, gick hem till Amanda och Tim och sen till Johan. Förstår ni kanske nu att jag verkligen inte haft tid alls? =P Ursäkter, ursäkter.

Har ialla fall beställ skit cooooola skor från KateKanzier.com

Känns lite onödigt att ta alla tre, men dom är ju så fina! =D Kan ju få till skitsnygga outfits med sånahär godingar. Beställde även ett par söta ballerina.

Nu blir de mackisar och köttbullar.

Puss och Kärlek


vesslan

Tack för en underbar kväll...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: