SKRIVET: 2011-03-02, kl 18:38:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

Less is more

Snoozade in i sista sekund imorse. Gjorde mig klar på 30 min, där hann jag med smink, hår och kläder. Mamma packade matlådan ;) En av fördelarna med att bo hemma! Började på jobb halv tio och slutade fem. Blev en runda på gymmet och så nu är jag äntligen hemma!

Lunchade med Freddie och Johan på Rosegarden idag, igen! Börjar bli stammis där. Men det är ju så himla gott med asiatisk buffé. Hann träffa Teddie en liten stund också.

Skulle igentligen ha träffat Amanda idag.. men hon vart tvungen att jobba.. =/ Typiskt. Får gå och köpa min päls en annan dag istället!

En dusch och sen lite spagetti och köttfärssås! Får även fin besök av Enzo några timmar. Härligt Härligt!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: