SKRIVET: 2011-03-08, kl 20:42:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

Its my party

Så ja, en trip till IKEA med ett stop inom ILVA: check!
Tycker de borde införa Espresso house på IKEA också, riktigt bra ju! Jag hittade iiiiingenting idag iheller! Köpte bara en chailatte. =P

Tyckte det var dags att plocka fram skinnjackan.. men fel hade jag. De är fan fortfarande vinter ute! Brr!
Jag och mina suddiga bilder =D

Fastlagsdagen idag, så mamma köpte hem semlor till oss alla. Åhh... jag som aldrig gymmade. Fast, jag gillar ju inte grädde så mycke så jag skrapade av det mesta. Alltså blev det inte sååå onyttigt! ;) Min chef, härlig som hon är, köpte en stor godispåse och massa annat gottis som vi alla gick och åt när vi inventerade imorse. Så för att summerade så var nog mina köttbullar och makaroner det nyttigaste jag ätit idag. Suck*



Börjar 12.30 på Make Up Store imorgon och jobbar till stängning! Efteråt är det raka vägen till gymmet med Olivia.

Nu ska jag se film med mamma.

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: