SKRIVET: 2011-03-28, kl 17:59:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

Im still looking

Körde hem från Bella runt ca 13 tiden imorse. Har haft en jätte mysig helg hos henne i Båstad. Fick aldrig bokat vår resa men vi hittade den ialla fall. Nu väntar vi bara på besked om hon får ledigt eller ej! Zzz...


Söta lilla Bella.


Fia bad mig köra och träffa henne på Victors för att äta lunch ihop med henne, Sara, Elin och Denise. Så det gjorde jag. Tro fan jag blir stoppad av polisen!!! Han ber mig visa mitt körkort och blåsa i en promille haltsmätare! Oh My GOOOD!! Haha jag blev så jäkla nervös och började skaka så mycket att jag knappt fick ur körkort ur plånboken. Stackars polisen fick stå där och vänta på mig när jag sitter och försöker småprata "jag har aldrig gjort dehär förr!". Äh, de va hemskt! =P Träffade ialla fall upp tjejerna och drack en latte och tog en promenad på stan. Köpte bara blommor idag, inget kul!

 

Nu ska jag äta sen iväg och träna innebandy!

Puss och Kärlek


Isabell

ser ju fet ut haha .. :(



PUBLICERAT: 2011-03-28, 18:39:02 | URL: http://belladellermark.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: