SKRIVET: 2011-03-28, kl 17:23:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

Im a rolling stone

Så ja, nu har jag lite bilder från i fredags. Vi började med sminkningarna! Olivias mamma och hennes två vänninor skulle bli lite festfina =)


In action, full koncentration! =D



Färdiga resultatet. Härligt att dom härmar "Tre apor" -vinets logga! Lite kul =P

Salongen vi var på heter Salong Papillon och ligger på Långgårdsgatan 17 i Malmö. (tel: 040 971877). Frisören Eva har gjort håret på de tre vänninorna.

När vi var klara så mötte jag och Olivia upp Sara och Ellinor och åt middag på Koi. Har fått bilderna från de också nu, därför är jag så efter med uppdateringen. Hah!

Mm sushi! Fast jag åt ju anklår i Yakiniku sås, riktigt gott!


Haha kolla på mina pupiller på bilden! Ser ut som jag är hög eller något! =S

Sara och Elli. =)

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: