SKRIVET: 2011-03-07, kl 19:14:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

I got you on my brains

Så ja, hemkommen och Bella körde precis hem till sig. Riktigt dålig shopping dag!! Var inte sugen på något.. Så jäkla tråkigt! Hittade ett par byxor och en present ialla fall.


Jag hade lite tråkigt när Bella velade mellan två Odd Molly tunikor.. ;)

Ska snart träffa pappa och äta middag med honom och syskonen. Sen ska jag träffa Johan och slutligen träna! Känns som en söndag med det är de ju inte, så då har jag ingen ursäkt att inte träna, hehe.

Imorgon börjar jag redan 06.30, jaa jag ska gå upp typ 05.30!! Helt sjukt. Ska inventera på IC, därför tiden! Men hallå, tror inte jag har varit uppe så tidigt sen jag reste sist och skulle med flyget! Haha. Tror min chef är onormalt morgonpigg eller något. Får se till att knarka kaffe!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: