SKRIVET: 2011-03-19, kl 22:58:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Empty streets

Nä sängen kallar mitt namn. Har kollat på Körslaget, första gången i mitt liv som jag ser det programmet! Gjorde det mest för min kollega Anna är med i Team Jakob, annars är jag inte så mycket för musik program direkt.

Här längst till höger ser ni Anna! =D

Det blev en lugn hemma kväll för min del trots allt. Hade inte orken att gå på nypremiären av Chili, så jag svek stackars Amanda och hade en myskväll med lilla Enzo istället.

Mitt rum blev fint och rent! Satte på mina nyinköpta sängkläder... saken är den att dom luktar skit =/ Fattar inte hur jag ska kunna ligga med huvudet på den kudden utan att få huvudvärk. Ja, man kanske skulle ha tvättat dom först men vem orkar de? Dom är ju nya och helt fina liksom =P Inte för att jag hade behövt tvätta dom själv heller men endå.

Känns som en söndag, men imorgon är det söndag och då äre jobb på hög nivå. Skulle visst ha jobbat idag men jag har missuppfattat helt. Jag trodde jag var ledig =S Bara jag inte får kicken snart alltså! Man känner sig ju så jäkla dum... men men. Fick lite vettigt gjort trots allt.

Nä, nu orkar jag inte mera. God natt!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: