SKRIVET: 2011-03-21, kl 16:30:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

Back to basics

Sådära ja, en timme på gymmet: Check! Blev just kontaktad av min gamle innebandy tränare som ville att jag skulle komma och spela med hans nya lag.. hmm, jag tveka inte! Klart, fan vad kul! Så ska åka dit redan ikväll. Vet inte om jag ska börja med att bara titta på eller om jag ska vara med. Tror inte jag kommer kunna hålla mig borta från planen ;) Har ju inte spelat på 2? 2½ år? Övertaggad!

Håller på att få en ny design gjord till bloggen, på tiden va? Kommer nog dröja lite innan det händer något men fint ska de bli!

Fotade mina nyinköpta produkter. Tre nya skuggor: Rosa - Nox, Grön/guld - Regent och den guldiga heter Valley. Fransarna heter Flash. Flaskan innehåller brush cleaner som är en vätska man rengör sina borstar med snabbt och enkelt om man inte har tid att tvätta dom ordentligt med diskmedel och vatten. Kan ju va så att man har bråttom eller ska använda många borstar till många olika personer då är en brush cleaner det bästa :D



Nu ska jag äta ärtsoppa =S

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: