SKRIVET: 2011-01-05, kl 18:14:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

Yes

USch jag har ju varit samst pa att blogga under denna resan, men skitsamma. Har gjort en hel del shopping i dagarna, atit alldeles for mycke skrapmat... om jag inte radn har namnt de sa skaaaa jag skaffa gymkort safort jag kommer hem igen!

Har fullbokat hela helgen med saker som ska goras och fixas. Aker hem imorgon kvall sa alltsa ar det sista dagen pa min "semester". Nu star min moster och lagar Steak & Kidney paj... inte saker att jag ar sa valdigt glad for njure.. kommer antagligen spy men ska gora mitt basta for att halla de nere!

Men nu far det vara nog for idag... ska packa klart mina saker. Hoppas allt for plats i resvaskan!!

Puss och karlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: