SKRIVET: 2011-01-14, kl 13:19:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

What to do?

Nyårslöfte? Öhm... Nja, jag har faktiskt inte satt några nyårslöfte iår. Har du? Man säger alltid varje år att man ska: bli bättre på att spara, gå ner i vikt, resa si och så många gånger. Men jag menar de märks kanske inte alltid trots  att man omedvetet faktiskt har gjort allt de man skulle. Exempel: Jag blev bättre på att spara, reste 4 ggr förra året varav jag bjöd på en resa! Det behöver man ju ha haft lite pengar för att kunna göra! Så även om min spargris inte smäller över med så mycke som jag trodde den skulle så har jag ju faktiskt minnen och saker som jag gjort för dom! Skaffade 2 st gymkort förra året, gick ner några kilo innan Thailand, gick ner några kilo i Thailand, gick upp alla kilo i Irland men är ni tillbaka på samma vikt som jag låg på innan jag började träna... Hahha, tror inte det var meningen jag skulle gå ner något förra året. Inte för att jag behöver de men för att jag vill.

Däremot har jag kommit på vad jag ska göra detta året! Jag ska sluta vara en sån jäkla besservisser! Jag ska bestämma mig för vad jag ska göra med mitt liv, plugga? flytta? au pair-a? Jag ska även spendera mer tid med mina vänner och familj än vad jag gjorde förra året. Men mycke beror ju på hur man jobbar och jag hade ett heltids jobb på Chili och ett extra jobb på Make up store, nu när jag inte jobbar såsom innan så har jag ju faktiskt mycket mer tid till övers =) SKA utnyttjas!

Men alltså, 2010 var fan inget dåligt år! =)

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: