SKRIVET: 2011-01-11, kl 21:42:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

Watch out

Åh man kan aldrig ha för många örhänge? =D Hämtade ut mina nya örhänge på Thomas Sabo idag. Tycker dom är så snygga och stilrena, inte sant? Enkla till vardags ;)
H1547-051-14
Fick även en överraskning som låg och väntade på mig i butiken undertiden jag var på lunch, gissa vem jag fick det av? ;) Har nämligen sagt att jag behöver nya träningskläder nu till när jag ska köpa nytt gymkort(mitt 3:dje... skämms) för jag har inga ordentliga eller fina träningskläder! Huvudsakligen byxor =D

Voila, ingen dum present faktiskt!
MATTI UX
Mina überheta träningsbrallor ;) Kan ni se mig svettig och trendig på gymmet nu?!

Dags att se några avsnitt av Cugar Town med syrra, hon har väl saknat mig så får ta igen några dagars tv tittande med henne ;)

Puss och Kärlek


Fredrik / Vesslan

Just do to die for.., Loves it



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: