SKRIVET: 2011-01-30, kl 20:06:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

Prestiges

Mitt senaste inlägg skrevs för 3 dagar och 6 timmar sedan, sorgligt är inte det? Sen dess har jag ialla fall jobbat, på IC i fredags och på Chili igår. Det som är så bra med att jobba på Åhléns är att man har många olika att välja på när man ska äta lunch om man inte vill sitta ensam.


Efter jobb i fredags så mötte jag upp Patrik och Olivia för att äta middag på HAI. Jätte mysig kväll som slutade med pjamas framför tvn, jag klagar inte! ;)

Igår blev det ett 12 ½ timmars arbetspass på Chili och slutade tröttsamt framför tvn den kvällen med. Satt ändå uppe till kl 03, vilket resulterade i att det inte blev någon träning imorse! Fy skäms. Körde däremot till Burlöv center med min storebror för att köpa en spargris, så något vettigt har jag fått gjort idag!!

Hittade min brors besparingar också ;) Hahaha!


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: