SKRIVET: 2011-01-23, kl 15:08:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fireworks

Åh kommer inte ihåg vad jag bloggade om senaste, så längesedan var det!
Middagen hos Sanna var hur mysig som helst, jag körde på en helt nykter kväll då jag satte igång med hårdträningen i fredags. Hon bjöd på Chevré toast med ruccola till förrätt. Fläskfilé, rotfruktsstavar och potatis till huvudrätt och muffins med passionsfrukt och grape till dessert. Direkt efter desserten fick jag och Enzo kila hem, tror inte min mage kom bra överrens med chevréosten. Låg och mådde dåligt halva natten =(

 
Mary, Suvi och Sanna. Fia jobbade och Olivia vart sjuk från kvällen innan då va och åt ute så blev hon dålig på kvällen.
Alltså var vi inte full styrka ;)

Dagen därpå vart det storstädning, tvätt och jaga runt Enzo i trapphuset som stod på schemat, kvällen bestod av middag på Steakhouse. Där jag återigen åt fläskfilé, massa vitlöksbröd och till dessert, något som liknade Sannas muffins väldigt mycket, bara en "kockigare" version av den =P Nykter kväll igen! Gick hem och bytte om efter middagen, vilade 20 min och sedan på med gympa dojjorna och ner på gymmet en timme med Johan.


Tränade mage, bröst och armar vilket jag idag får lida för. Längesedan jag haft en sånhär träningsvärk. Jag som igentligen borde vara bakfull!

Gårdagen började direkt på gymmet kl 8, började jobb kl 12 och efter jobb mötte jag upp kollegorna från IC, tog ett glas på Nobel House ( jag som lyckats att inte dricka något på middagarna både på torsdagen och fredagen, allt sket sig på lördagen!) Sen vandrade vi vidare till St Markus vinkällare. Där jag först åt citrusmarinerade kräftstjärtar på briosh sedan vildand med chokladsky och slutligen källarens Melba, som tydligen innebär lite olika sorters glass. Riktigt gott, vinet var nog bland de godaste vin jag har druckit.
 Rekomenderar starkt, värt att prova! =)
Efter kvällen på Markus vinkällare gick jag till Amanda och sedan drog vi två vidare ut.

...så mycket för att försöka "äta rätt" nu när jag börjat träna ordentligt!

Idag blir det ialla fall en vilodag, man ska ju inte  träna vaarje dag! Speciellt inte om man druckit dagen innan, va? =P Nu ska jag bara mysa med Enzo och ta det lugnt!



Puss och Kärlek


Olivia

Ååh! Så himla mysigt. Jag ville ju också vara med!

Hoppas du är redo för ett hård pass på gymmet imorgon!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: