SKRIVET: 2011-01-20, kl 16:54:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

There´s no peace

Vem har inte ringt mig idag? Först ringer mamma och ber mig hämta lillebror på skolan.. han ska ha med sig en kompis hem. Visst, men fan vilken dryg unge!! Inte för att jag tror att hans föräldrar läser min blogg så därför tänker jag inte hålla tillbaka nått. Men fan lär ungen lite hyfs!! Kan inte säga "tack", kan inte fråga snällt, kan inte bete sig normalt. Nä ungen bara skriker, säger: häng upp min jacka. Gör mackor till honom så orkar han inte ens äta hälften, OCH HAN VILLE HA TVÅ. Stryper mig själv snart!

Anywho, nu ska jag bara göra mig klar sen ska jag och Enzo bege oss in till stan för en middag hos Sanna ikväll med alla tjejerna! Meeen de blir inget vin för min del, träningen börjar på allvar imorgon. Har bara ätit havregrynsgröt, frukt, knäckebröd och activia idag.

Nu är det dags för en lite kisserunda för Enzo :D

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: