SKRIVET: 2011-01-10, kl 15:52:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

What are we waiting for?



Jaha, då undrar man kanske lite varför man skulle vilja åka till Irland? Främst för att hela min släkt från min mors sida bor där och dessutom så skulle min kusin Kieth gifta sig. En annan anledning är väl att det är ganska billigt att shoppa där om man kan affärerna och gatorna och så. Men att för att vara förra årets fjärde resa så var jag inte jätte imponderad av att behöva åka flygplan igen. Tycker det är så långtråkigt och utdraget, allt handlar hela tiden om att behöva vänta! =/ Come on already liksom!


  

  

Några av smyckena jag köpte, älskar fågelbur-berlocken som sitter på en lång guldkedja. Tog även två hå i öronen. Och ja, givetvis fler smycke, kläder, strumpor, SÄNGKLÄDER (vuxenpoäng) och skor! Har inte de ena paret hemma, men dom är sååååå snygga. Beiga, höga kilklackar. In love med dom. Mina andra nya favoriter:
Låga, vinröda Converse. Helt underbara =)

Puss och kärlek


Fredrik

Riktigt snyggt... Loves it : ). / Vesslan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: