SKRIVET: 2011-01-31, kl 18:47:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

The easytones

Efter långt och länge så drog jag med mig mina två bröder, Alexander och Oliver, hämtade upp Fia och så körde vi till Nova Lund. Meningen var att vi skulle handla en födelsedags present till mamma... men det resulterade i lite mer än så.

Till mig själv så blev det en ny sportbh, träningslinne, träningstights och en kort t-shirt.


Till mamma i födelsedagspresent så blev det: Dom nya Reebook easytone som är gjorda i Goretex så man kan använda dom ute i regn, snö och kyla. Perfekt för mamma på jobb =)


Alex fot, Min fot, Fias fot och mammas fot!

Alex och Fia blev också sugna på vars ett par så dom köpte också! Nu är vi The Easytone Family! =D Haha. Ialla fall så kommer hela familjen ha fina rumpor och vältränade ben!

Nu ska jag snart träffa Freddie och Enzo på en powerwalk!


sis

men jag kommer alltid ha finast!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: