SKRIVET: 2011-01-09, kl 17:57:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

The best is yet to come

Jag som skulle tjejkväll igår! =/ Hmm, det blev de inte såvärst mycket utav! Suvi, Ida, Maja, Fia, Elin och Sanna kunde inte... Men Olivia däremot, hon blev min dejt igårkväll! Med mousserande vin, pasta med pesto och bacon och chips hade vi en super mysig kväll. Sånt kommer jag se till att göra lite oftare nu när jag ska bli lite mer city-chick.. Dvs när jag slaggar i Johans lägenhet ;)

Denna dagen började med en middag ihop med Pia. Pepparstek, potatis och wok låda och örtsås till det stod på menyn. Därefter blev det en trip hem till Jocke och Katti som kommit hem från BB med lilla Lova. Åh vad bebisar kan va små, pyttefötter, pyttehänder och pytteliten kropp! Men ändå lite för stort för att föda ;) Haha, den tiden den sorgen!

 

En liten Lova och en stolt storasyster, Malou.

Ikväll blir det ytterligare en myskväll med middag och film. Ledig igen imorgon, skönt som fasen! =D Ska kila till Thomas Sabo och köpa mina örhänge, fixa det dära j*vla gymkortet, träna? och sooolaa!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: