SKRIVET: 2011-01-10, kl 13:05:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

Nothing else

Godmorgon... eller middag. Har precis rest mig upp ur sängen.. Lär ju inte få hälften gjort av det som jag skulle. Ska fixa mina naglar kl 17, hinna städa lite innan kanske, kanske träffa Pappa Beyer ikväll. Gymkortet och solningen får vänta till en annan dag istället.

Blev helt sugen på att gå och spinna ikväll men det är kanske inte så bra när man är så förkyld som jag för tillfället är!

Såg Eragon igår kväll med familjen, den var ju faktiskt ganska bra även om jag tyckte att många delar påminnde om Sagan Om Ringen. Men men, lillebror var inte så road av filmen så han smög sig på mig och frågade "Who´s your daddy!!??" HAhaha, vilken unge!

Nu ska jag faktiskt ta o vila frukost =)

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: