SKRIVET: 2011-01-13, kl 21:53:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

Looks like it

Åh nu har jag snörvlat hela dan på jobb från kl 11 till stängning... Trött på att vara förkyld, hängig och att låta som en nässprays reklam!

Gårkvällen var jättemysig. Hade som sagt myskväll med tjejerna där jag bjöd på mat och vin. Serverade ugnsbakad kyckling, örtsås och potatislåda med haritcots vers, rödlök, timjan och morötter. Hur gott som helst! Efter maten blev det spel och snacks. Hoppas dom tyckte jag var en bra värdinna =P



Jag och Olivia.


Fia, jag, Ida, Suvi, Marie, Sanna och Olivia - som fotograferar =)

Tradigt att man ska vakna som ett offer närsta morgon, dock inte pga bakfylla. Nä utan av SJUKHET!! Steg upp, gick raka vägen in i duschen, duschade varmt som f*n och skulle börja sminka mig men kunde knappt se något! Inte för att det var immigt på rutan utan för att mina ögon inte ville funka normalt, öronen var som övertäckta och näsan kändes lika stor som Zlatans... kul att gå och ställa sig i en butik!? Tack o lov skulle jag bara pyssla med en massa nere på lagert. Nu är jag ialla fall äntligen hemma, slängt på mig morgonrocken och mjukis, gjort pasta och ska se en massa avsnitt av No Ordinary Family med Fia.

 

Puss och Kärlek


fled

modern family heter det din mupp


fia

neeeej "fled" no ordinary family är en anna serie! maha!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: