SKRIVET: 2011-01-17, kl 21:48:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

I may aswell keep doing what Iam

Sitter och bläddrar igenom bilder från Thailand. Ska besälla hem lite foton och få tummarna loss så jag kan sätta ihop ett fotoalbum. Hittar så härliga bilder och vill bara bort ifrån tråkiga Sverige!








Får väl sitta och drömma mig bort istället.

Har idag kollat klart hela säsong 1 av Beverly Hills 90210. Kan checka de av min "to do" lista nu. Har även varit iväg och handlat vad som skulle bli fruktsallad och nötter med Fia och Linda men när vi kom hem orkade vi inte skära upp allt så vi åt de som de var istället. ;)

Ledig imorgon igen, ska ha mysdag i pjamas med Amanda och bara göra ingenting. Ska däremot fixa mina ögonbryn, inpackning av hår och ansiktsmask innan jag gör något annat imorgon!!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: